.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان مصرف سوخت بخش معادن در مازندران افزایش یافته است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: میزان مصرف سوخت بخش معادن و کارخانه‌های شن و ماسه در استان افزایش یافته است.

به گزارش شمال نیوز: حسینعلی طالبی ادامه داد: تعداد مصرف‌کنندگان در سال ۹۳ در بخش معادن و کارخانه‌های شن و ماسه ۶۴ واحد بود که در سال ۹۴ به ۹۹ واحد فعال رسید که رشد ۵۴ درصدی در آن دیده می‌شود این در حالی است که مقدار مصرف این واحدها در سال ۹۳ هفت میلیون لیتر و در سال ۹۴، ۱۰ میلیون لیتر معادل ۳۱ درصد افزایش نسبت به سال ۹۳ است.

 طالبی اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام‌شده و تدوین الگوی مصرف توسط این شرکت در تعداد واحدهای متقاضی رشد ۵۴ درصدی مشاهده می‌شود اما در میزان مصرف آن‌ها ۳۱ درصد در مقدار سوخت افزایش مشاهده می‌شود.

وی تأکید کرد: با کارشناسی متخصصان و روند اقدامات صورت گرفته در سالهای ۹۳ و ۹۴، اصلاح الگو و بهینه‌سازی مصرف سوخت را به دنبال داشته است.

طالبی با اشاره به اینکه تنها پرهیز از حرام کافی نیست بلکه مصرف درست نیز از سبک زندگی اسلامی است، گفت: در بخش کارخانه‌های شالیکوبی با تدوین الگوی مصرف، افزایش بازدیدهای میدانی و آشنایی با فرآیند تولید و بررسی منطقه‌ای، توانست ۷۱ درصد در مصرف صرفه‌جویی نماید.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ تعداد فعال شالیکوبی ۸۴ واحد بوده که در سال ۹۴ به ۲۸ واحد تقلیل پیداکرده است و ۶۶ درصد کاهش متقاضی در این بخش را به دنبال داشته است.

حسینعلی طالبی مقدار مصرف سوخت مایع در شالیکوبی ها را در سال ۹۳ حدود دو میلیون لیتر و در سال ۹۴ حدود ۵۶۸ هزار لیتر دانست و بیان کرد: تبدیل سوخت این واحدها به گاز طبیعی از عوامل اصلی در کاهش تعداد مصرف‌کننده‌ها در این بخش بوده و باهدف اقتصاد مقاومتی ۷۱ درصد کاهش مصرف نسبت به تعداد مصرف‌کنندگان در سال ۹۳ در این بخش به همراه داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مورد چگونگی منطقی کردن مصرف سوخت در کارخانه‌های عایق‌های رطوبتی اذعان کرد: با الگوبندی سهمیه مصرف‌کنندگان این بخش، بازدیدهای میدانی و بازدیدهای مشترک کارگروه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همچنین نشستهای مشترک و جلسات متعدد در قالب کمیسیون مبارزه با قاچاق و هماهنگ‌سازی دستگاه‌های متولی و دیگر اقدامات توانستیم در مصرف سوخت عایق‌های رطوبتی ۴۵ درصد کاهش مصرف را داشته باشیم

مدیر منطقه ساری گفت: تعداد واحدهای تولید کننده عایق‌های رطوبتی در سال ۹۳، ۱۴ واحد بوده و در سال ۹۴ این تعداد به ۱۷ واحد رسید که آمار فوق رشد ۲۱ درصدی واحدهای متقاضی سوخت را نشان می‌دهد.

طالبی ادامه داد: در سال ۹۳ حدود ۱۹ میلیون لیتر سوخت در بین این واحدها توزیع شد در صورتی که در سال ۹۴ حدود ۱۰ میلیون لیتر سوخت دریافت کردند که با توجه به اقدامات انجام‌شده کاهش مصرف ۴۵ درصدی در این واحدها حاصل‌شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.